Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Μικρα ανεκδοτα για να γελασουμε



-Αντρούλη μου πάω στο supermarket ! Θές να σου φέρω κάτι ?
       -Ναί
       -Τί?
       -Ρέστα .....


       
       -Συγχαρητηρια κυριε, ειναι αγορι...μπορειτε να μιλησετε με την
γυναικα σας...
       -Μωρο μου να μας ζησει...ποιανου μοιαζει?
       -Και να σου πω δεν τον γνωριζεις...

       -Ναι γειά σας...την Αντωνια θελω...       -Λαθος κανετε κυριε...
       -Οχι ειμαι σιγουρος την Αντωνια θελω..

       Συζητούν 2 φίλοι....
       -Πω πω,δεν μπορώ να κοιμηθώ με τίποτα τις τελευταίες μέρες με την
κρίση και
       τα νέα μέτρα της κυβέρνησης...
       -Εγώ πάλι κοιμάμαι σαν μωρό...
       -Πλάκα κάνεις!!!
       -Όχι,καθόλου, κάθε 2 ώρες ξυπνάω και κλαίω...

       Είναι μία κατσαρίδα ανάποδα και κουνάει τα πόδια της συνέχεια. Μια
άλλη κατσαρίδα απορώντας την πλησιάζει και την ρωτάει:
       -Αερόμπικ, αερόμπικ??
       Και της απαντάει η άλλη...:
       -Όχι ΑΕΡΟ-ΖΟΛ.

       -Παιδί μου δε σου είπα να μην πηγαίνεις κάθε βράδυ στο κλαμπ!       Θα κουφαθείς στο τέλος!
       -Έφαγα ρε μάνα, παράτα με!!!

       Είναι ο πατέρας ο κομμουνιστής με το παιδάκι του στο σαλόνι. Σε
κάποια στιγμή τον ρωτάει ο πιτσιρικάς:
       - "Μπαμπά ο ελέφαντας πετάει;"
       Και αυτός απαντάει:
       - "Όχι παιδί μου δεν πετάει"
       Ύστερα από 5 λεπτά πάλι το παιδί:
       ... - "Ο ελέφαντας σίγουρα δεν πετάει;"
       Και απαντάει πάλι:
       - "Ναι παιδί μου σίγουρα"
       10 λεπτά πιο μετά:
       - "Ρε πατέρα είσαι σίγουρος ότι δεν πετάει ο ελέφαντας;"
       Αγανακτισμένος ο πατέρας:
       "Ναι ρε παιδί μου λέμε. Ποιος σου είπε ότι πετάει; Που το είδες;"
       Και ο μικρός αφελέστατα:
       - "Να, το έγραφε ο Ριζοσπάστης"
       Οπότε ο πατέρας:
       "Πετάει. Ε κουταμάρες. 10 μέτρα πάει και μετά πέφτει"!

       - Κύριε Μπάμπη μου, ζητώ το χέρι της κόρης σας.       - Γιατί, δεν κατάλαβα, εσύ δεν έχεις χέρι;       - Έχω, κύριε Μπάμπη, αλλά έχω βαρεθεί πια με το δικό μου χέρι!

       Πέφτει ένα αυτοκίνητο πίσω από ένα άλλο.       -Καλά, ρε στραβός είσαι;;;
       
-Γιατί ρε δεν σε πέτυχα ;;;;

       Ήταν κάποτε δύο πολύ άτακτα παιδιά, και η μαμά τους αποφάσισε να τα
πάει στον παπά της εκκλησίας να τους μιλήσει, μήπως και βελτιωνόντουσαν
καθόλου.
       Ο παπάς παίρνει πρώτα κατά μέρος τον μικρό αδερφό, του προσφέρει
καρέκλα, και κάνει την πρώτη ερώτηση.
       - Πού είναι, παιδί μου, ο Θεός;
       Ο μικρός δεν απαντά.
       - Πού είναι ο Θεός; ξαναρωτά ο παπάς.
        Πάλι δεν απαντά ο μικρός.
       - Που είναι ο Θεός, παιδί μου; ρωτά και τρίτη φορά ο παπάς.
       Ο μικρός δεν απαντά και τρέχει έξω από το δωμάτιο.
       Βρίσκει τον μεγάλο αδερφό και του λέει:
       - Αστα ρε! Χάσανε τον Θεό, και ο παπάς νομίζει ότι τον πήραμε εμείς!

       Είναι ένα πρεζόνι και κάθεται στο σαλόνι του σπιτιού του σκεπτικό...       Σκέφτεται μισή ώρα, μια ώρα...
       Η μάνα του τον βλέπει αλλά δεν λέει τίποτα...
       Σκέφτεται δύο τρείς ώρες και τότε η μάνα του απορημένη τον ρωτά...
       - Καλά ρε Γιώργο..Τι σκέφτεσαι τόσες ώρες;
       - Μπράβο ρε μάνα....Γιώργος.. Γιώργος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...